Dag 2 – Woensdag 17 juni
Vandaag zijn jullie allemaal langs de brandweer gekomen. En hoe gaaf was dat? Het was een groot waterballet, wat een feest.


Kunnen jullie het vierdaagse lied al meezingen? Na de start gingen de verschillende afstanden op pad:
- De 2,5 km maakte een mooie wandeling door de Hornmeer
- De 5 km is vandaag richting de atlethiekbaan gelopen
- De 10 km trok richting Kudelstaart een totaal andere omgeving dan gisteren.
2 dagen zitten er al op, jullie zijn al op de helft. Dat is gaaf toch? Jullie doen het fantastisch.
Zijn jullie al klaar voor dag 3?
Helaas gaat de 10 km donderdag en vrijdag niet door vanwege de warmte. Zie het bericht boven aan op de website en op onze socials.